Klantenservice medewerker

Functieomschrijving

Word jij blij van de hele dag met mensen praten? Geef jij het liefst de hele dag gevraagd (en ongevraagd) advies en wil je klanten écht blij maken? En word je daar zelf dan ook gelukkig van? Dat komt dat goed uit! Wij zoeken nog iemand die het zonnetje in huis eeh...tuin haalt!

Toppy is een webshop met het leukste voor tuin én outdoor. We zoeken een klantenservice topper die alle brandende vragen van onze klanten beantwoord. Als eerste aanspreekpunt van de klant neem jij elke klantvraag aan. Vragen als “Waar blijft mijn pakketje?”’ tot “Hoe kan het dat mijn zwembadwater groen is?" Met een vleugje commercie, een hoop inlevingsvermogen en een enorme bak aan sociale vaardigheden voorzie jij klanten met een lach van een Toppy-advies. Gevraagd én ongevraagd. Al deze vragen behandel je via de telefoon, mail of onze socials.

Naast contact met klanten heb je ook contact met onze vervoerders. Is er een pakketje kwijt of een levering niet aangekomen. You're on it!

Weet jij niets van zwembaden of tuinharken? Geen paniek, je hoeft het niet alleen te doen. Samen met het klantsucces team en productadviseurs ga je voor het hoogste serviceniveau. In combinatie met het leukste assortiment voor tuin & outdoor en jouw mega-enthousiaste attitude speel jij een hele belangrijke rol in ons doel: de leukste tuin en outdoor webshop worden!


Over jou én wat je gaat doen

  • Je bent het zonnetje in huis én weet dit zelfs over de telefoon en via de mail uit te ‘stralen’.

  • Je kent geen bel-angst. Je hebt veel contact met klanten via de mail en chat en via de telefoon

  • Mensen helpen is wat je doet. Als iemand met een probleem zit, sta jij altijd paraat met allerlei oplossingen.

  • Je bent geen robot(maaier), maar een empathisch persoon en geeft onze klanten het gevoel serieus en genomen te worden.

  • Soms, hopelijk niet te vaak, moet je slecht nieuws brengen over langere levertijden, je weet hierin je mannetje te staan.

  • Je werkt proactief, zelfstandig en vind het leuk om (mínstens één keer per dag) iets extra’s te doen voor de klant.


Hoe je dat doet

  • Je luistert goed en je stelt de juiste vragen aan de klant. Je zorgt dat je altijd goed voorbereid een gesprek ingaat en dat de klant zich gehoord voelt.

  • Je bent communicatief sterk én creatief. Een woordgrapje in een chat of een grapje tijdens een telefoongesprek zijn bij jou meer een regel dan uitzondering.

  • Je werkt goed samen met collega’s en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor gezamenlijke doelen op de afdeling.


Een dag op de Klantenservice van Toppy!

Je begint vandaag om 09.00u. Het is een lekker druk! Je wordt even bijgepraat door een collega. Het is lekker weer en de voorspellingen zijn goed, dus de vragen stromen binnen via de telefoon.

Even bakkie koffie en aan de slag. Net voordat je op je werkplek gaat zitten vang je van een collega op dat er problemen zijn bij PostNL. Ai, dat betekent dat een aantal pakketten waarschijnlijk later geleverd gaan worden! Je overlegt snel met de collega die PostNL aan de lijn had en je geeft door aan je leidinggevende wat er aan de hand is. Vandaag hou je dus de hele dag in je achterhoofd dat bestellingen van klanten helaas wat langer kunnen gaan duren en laat het klanten die wat willen bestellen dan ook direct weten. Open en eerlijk is ons motto!

Zo, lekker gebeld in de ochtend. In de middag is de chat voor jou! *Bling* daar is er weer eentje. Of wij ook warmtepompen verkopen op de website… Een korte blik op de website en je ziet dat we deze inderdaad verkopen! Aan de hand van een keuzehulp kun je de klant meteen de juiste informatie geven, wanneer de klant nog veel meer moeilijke vragen heeft, spreek je met hem af dat een productspecialist hem terug gaat bellen voor extra advies. Je kunt toch niet alles weten, maar je wil natuurlijk wel graag dat de klant er zo snel mogelijk netjes bij zit eeh… zwemt. (en je wil dat Toppy verkoopt, dúh.)

Nog wat losse chats en mails wegwerken en het is alweer 17.30u. Afsluiten die handel! Morgen weer een nieuwe dag!


Wat wij bieden

  • Een uurloon afhankelijk van je leeftijd en ervaring; vanaf 10 euro t/m 12 euro netto.

  • Flexibele vakantiedagen in overleg met je collega’s en op basis van vertrouwen.

  • BBQ’s, vrijdagmiddagborrels en een jong team, Oftewel: een leuk en gezellig kantoor!

  • De mogelijkheid tot een flexibel werkschema. Daarbij houden we altijd rekening met jouw voorkeuren.


Iets voor jou?

Je bent minimaal 8 tot 32  uur per week beschikbaar en kan in de zomermaanden/vakanties altijd meer uren werken. Werken in het weekend of de avond behoort ook tot de mogelijkheden.


Dacht jij tijdens het lezen alleen maar: ik wil al die leuke dingen doen en ik kan niet wachten om al die vragen te beantwoorden. Waar wacht je dan nog op? Solliciteer bij Daan! Dit kan via de mail daan@toppy.nl of natuurlijk via de telefoon! Kunnen we meteen checken of je stem een beetje telefoon-proof is! (06-81152707)

Functievereisten

  • Minimaal MBO werk -en denkniveau.
  • Iemand die lekker veel uurtjes wil maken, zeker ook als het zonnetje schijnt! (Dan is het bij ons namelijk het allerdrukst!)

  • Ervaring en affiniteit met klantcontact.

  • Je houdt van contact met mensen.

  • Je bent geduldig en empathisch.

  • Je bent communicatief sterk en duidelijk in zowel woord als op papier, spellingsfouten horen daar niet bij.

  • Iemand met een handschrift beter dan die van z’n opa. We sturen onze namelijk regelmatig persoonlijke kaartjes naar onze klanten.

  • Iemand die flexibele tijden kan werken en het niet erg vindt om ‘s avonds (tot max. 21:00) of in het weekend te werken.

  • Een echte teamplayer.

  • Iemand die compleet zelfstandig kan werken.